Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
25 feb 2025 3 kommentarer
Det blev ett ovanligt välbesökt årsmöte när RTPK Falun frestade med spännande journalistminnen och semlor på Folkuniversitetet. Birgitta Arvidson och den gamla styrelsen återvaldes och sedan var det dags för Gittan Nordén, som arbetat på lokalblad i Dalarna i 45 år att presentera några härliga minnesbilder.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Bert Linder 25 feb 2025
En mycket trevlig berättelse om Gittan Norde'ns journalistminnen.Dessutom mycket goda semlor.
Tommy Byman-Persson 26 feb 2025
Håller med dig till fullo. Mycket trevlig eftermiddag - Gittan en fantastisk berättare. Semlorna=mumma! Tack Birgitta och Rolf-Egil!
Rolf Egil Bergström 26 feb 2025
Vi bugar 🥰!